Připravujete pro vaše zákazníky speciální akci? Bude uvádět na trh nový produkt nebo službu? Zvyšte atraktivnost pomocí odpočítávání času!
#22 Jak budovat značku na Instagramu

Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem.
Instagram je hodně vizuální. Tvořte pravidelné příspěvky z vašich fotek. Dobře zde fungují i krátká videa v IGTV, příspěvky z vašeho osobního života nebo ze zákulisí vaší firmy a hlavně také tzv. stories.
Ukažte uživatelům, vaší firemní kulturu, že jste také lidé a používejte hastagy a svůj vlastní hastag.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
#63 Co je to A/B Testování?
A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.
Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.