#22 Jak budovat značku na Instagramu

23.05.2020

Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem. 

Instagram je hodně vizuální. Tvořte pravidelné příspěvky z vašich fotek. Dobře zde fungují i krátká videa v IGTV, příspěvky z vašeho osobního života nebo ze zákulisí vaší firmy a hlavně také tzv. stories. 

Ukažte uživatelům, vaší firemní kulturu, že jste také lidé a používejte hastagy a svůj vlastní hastag.

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?

Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.