#22 Jak budovat značku na Instagramu

23.05.2020

Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem. 

Instagram je hodně vizuální. Tvořte pravidelné příspěvky z vašich fotek. Dobře zde fungují i krátká videa v IGTV, příspěvky z vašeho osobního života nebo ze zákulisí vaší firmy a hlavně také tzv. stories. 

Ukažte uživatelům, vaší firemní kulturu, že jste také lidé a používejte hastagy a svůj vlastní hastag.

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.