#29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu?

23.12.2020

Co to je vlastně tvorba sdíleného obsahu?

Jde o to, že vytvoříte jeden obsah a z něj pak vycházíte a publikujete na další komunikační kanály. Uvedeme si příklad.

Natočíte video na youtube. Z toho videa zároveň můžeme ihned použít pouze zvuk na podcast a uložit na podcastové aplikace. Dále využijeme video v blogovém článku s touto tématikou. Video můžeme stáhnout a zasdílet dál na sociální sítě faceboook a instagram do IGTV.  Do facebook příspěvků pak využít třeba citát z videa, emailing atd..

Vytvoříme jeden obsah, který dále využíváme a propojujeme s dalšími publikačním a komunikačními kanály, které používáme. 


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.