#29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu?

23.12.2020

Co to je vlastně tvorba sdíleného obsahu?

Jde o to, že vytvoříte jeden obsah a z něj pak vycházíte a publikujete na další komunikační kanály. Uvedeme si příklad.

Natočíte video na youtube. Z toho videa zároveň můžeme ihned použít pouze zvuk na podcast a uložit na podcastové aplikace. Dále využijeme video v blogovém článku s touto tématikou. Video můžeme stáhnout a zasdílet dál na sociální sítě faceboook a instagram do IGTV.  Do facebook příspěvků pak využít třeba citát z videa, emailing atd..

Vytvoříme jeden obsah, který dále využíváme a propojujeme s dalšími publikačním a komunikačními kanály, které používáme. 


Další tipy pro váš byznys

Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?

Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.