#29 Jak funguje tvorba sdíleného obsahu?

23.12.2020

Co to je vlastně tvorba sdíleného obsahu?

Jde o to, že vytvoříte jeden obsah a z něj pak vycházíte a publikujete na další komunikační kanály. Uvedeme si příklad.

Natočíte video na youtube. Z toho videa zároveň můžeme ihned použít pouze zvuk na podcast a uložit na podcastové aplikace. Dále využijeme video v blogovém článku s touto tématikou. Video můžeme stáhnout a zasdílet dál na sociální sítě faceboook a instagram do IGTV.  Do facebook příspěvků pak využít třeba citát z videa, emailing atd..

Vytvoříme jeden obsah, který dále využíváme a propojujeme s dalšími publikačním a komunikačními kanály, které používáme. 


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.