#07 Jak fungují a co jsou persony

23.02.2019

Persona je konkrétní popis vašeho ideálního zákazníka, určitým způsobem tím segmentujete trh a získáváte potřebné informace, které můžete využít dále pro rozvoj svého eshopu, webu, služeb atd.

Je dobré je vytvořit, abychom si určili svůj cíl a další působení a tvorbu obsahu, podrobnější informace o personách dostanete z dalších dat jako jsou google ads, facebook ads a některé další. Pochopit svého ideálního zákazníka je důležité pro další rozvoj a budování nejen komunity, ale i třeba prodejů a přímého zacílení. Persony aktualizujte a používejte v souladu se svým podnikáním.

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.