Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
#02 Jak na příspěvky na facebook?
Příspěvky na facebook neboli posty, jsou důležitým faktorem pro budování komunity svých fanoušků. Zveřejňování příliš mnoho postů denně může vést k tomu, že začnou být fanoušci znechuceni a uspávat tak příspěvky od vás. Na druhou stranu často vídám facebook stránky, kde není třeba rok vložen příspěvek, což rozhodně není dobrá vizitka a působí to na potencionální zákazníky velmi neprofesionálně. Určitě si u příspěvků dávejte pozor na facebook pravidla komunity, některé příspěvky mohou být od facebooku zablokovány.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!
Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!
#66 Co je to UGC?
UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...
1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.