#13 Jak nastavit favicon?

23.08.2019

Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.

Favicon je většinou zmenšenina webového loga a slouží hlavně k lepší orientaci, pokud máte otevřených více stránek prohlížeče. Může také zvyšovat povědomí o vaší stránce a zvyšuje tím i důvěryhodnost.

Implementace faviconu na váš web není příliš složitá a váš webmaster si s tím určitě rychle poradí. 

Favicon si můžete vytvořit přes generátor, který vám například z vašeho loga vytvoří tuhle ikonku. Stránka s generátorem je zde.

Další tipy pro váš byznys


Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.