Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#13 Jak nastavit favicon?

Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.
Favicon je většinou zmenšenina webového loga a slouží hlavně k lepší orientaci, pokud máte otevřených více stránek prohlížeče. Může také zvyšovat povědomí o vaší stránce a zvyšuje tím i důvěryhodnost.
Implementace faviconu na váš web není příliš složitá a váš webmaster si s tím určitě rychle poradí.
Favicon si můžete vytvořit přes generátor, který vám například z vašeho loga vytvoří tuhle ikonku. Stránka s generátorem je zde.
Další tipy pro váš byznys
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.
Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.