#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?

23.12.2021

Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.

Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"

Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."

Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."

Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"

Zákazník říká: "Já vám zavolám."

Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."

V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...

Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.