#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?

Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"
Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."
Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."
Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"
Zákazník říká: "Já vám zavolám."
Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."
V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...
Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.