Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?

Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"
Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."
Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."
Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"
Zákazník říká: "Já vám zavolám."
Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."
V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...
Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.
Další tipy pro váš byznys
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.
Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.