Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?
Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"
Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."
Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."
Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"
Zákazník říká: "Já vám zavolám."
Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."
V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...
Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.
Další tipy pro váš byznys
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!
Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!
#66 Co je to UGC?
UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...
1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.