#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?

23.12.2021

Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.

Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"

Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."

Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."

Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"

Zákazník říká: "Já vám zavolám."

Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."

V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...

Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.


Další tipy pro váš byznys


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.