#30 Jak se učit od konkurence?

23.01.2021

Od naší konkurence se můžeme mnoho naučit, co bychom tedy měli sledovat?

Sledujte jak vaše konkurence komunikuje na sociálních sítích.  Zjistíte na co se jich lidé ptají, za jak dlouho a jestli vůbec reagují na komentáře.

Sledujte jaké sociální sítě používají a jak často a jaké příspěvky přidávají. Ve facebooku v přehledech si můžete dát stránku pro srovnání a zjistíte tím přehledně dosahy a míru zaujetí.

Sledujte jejich webové stránky, proveďte si mystery shopping a zjistěte jak fungují a reagují.


Další tipy pro váš byznys

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.