#38 Jak využít významné události v marketingu

23.09.2021

Pro podporu prodeje je možné využívat významných událostí k propagaci nebo prodeji vašich produktů či služeb. 

Pokud se blíží nějaký významný den je možné toho využít. Typický případ jsou třeba velikonoce. Je to významná událost a při této příležitosti máte jedinečnou šanci vytvořit třeba speciální nabídku jen na velikonoce nebo vytvořit nový velikonoční design příspěvků, soutěž s tématem velikonoc atd... Vždy je potřeba se zamyslet co je vše možné udělat a využít těchto situací. 


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.