#28 Jak získat důvěryhodnost?

23.11.2020

Pokud začínáte podnikat, tak nemáte velkou důvěryhodnost pro svoje budoucí klienty nebo zákazníky

Pro zvýšení důvěryhodnosti je dobré používat argumenty, které vychází z psychologie. 

Můžete například použít argument typu: Tenhle produkt není pro běžného uživatele, protože je specifický svojí kvalitou, kterou jiné podobné produkty nemají.

Další možností je využívat přesná čísla. Například: Naše firma prodala přesně 389 produktů. Mnohem lepší je říci přesné číslo než třeba jenom, okolo 400 nebo skoro 400 atd. 

Z průzkumů vychází, že přesné číslo je mnohem lepší argument a zvyšuje to důvěryhodnost. 


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.