Sociální sítě se staly jedním z hlavních míst, kde značky mohou oslovit své publikum. Zatímco organický obsah má své místo, placená reklama na platformách jako Facebook, Instagram, LinkedIn nebo TikTok nabízí neuvěřitelný potenciál pro růst firmy.
#28 Jak získat důvěryhodnost?
Pokud začínáte podnikat, tak nemáte velkou důvěryhodnost pro svoje budoucí klienty nebo zákazníky.
Pro zvýšení důvěryhodnosti je dobré používat argumenty, které vychází z psychologie.
Můžete například použít argument typu: Tenhle produkt není pro běžného uživatele, protože je specifický svojí kvalitou, kterou jiné podobné produkty nemají.
Další možností je využívat přesná čísla. Například: Naše firma prodala přesně 389 produktů. Mnohem lepší je říci přesné číslo než třeba jenom, okolo 400 nebo skoro 400 atd.
Z průzkumů vychází, že přesné číslo je mnohem lepší argument a zvyšuje to důvěryhodnost.
Další tipy pro váš byznys
Video marketing se stal jedním z nejmocnějších nástrojů pro budování značky, získávání nových zákazníků a zvýšení prodejů. Díky rostoucí popularitě videí na sociálních sítích, jako je YouTube, Instagram nebo TikTok, se video stává nepostradatelnou součástí moderní marketingové strategie. Tento článek se zaměřuje na to, proč je video marketing...
Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?
Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!