#28 Jak získat důvěryhodnost?

23.11.2020

Pokud začínáte podnikat, tak nemáte velkou důvěryhodnost pro svoje budoucí klienty nebo zákazníky

Pro zvýšení důvěryhodnosti je dobré používat argumenty, které vychází z psychologie. 

Můžete například použít argument typu: Tenhle produkt není pro běžného uživatele, protože je specifický svojí kvalitou, kterou jiné podobné produkty nemají.

Další možností je využívat přesná čísla. Například: Naše firma prodala přesně 389 produktů. Mnohem lepší je říci přesné číslo než třeba jenom, okolo 400 nebo skoro 400 atd. 

Z průzkumů vychází, že přesné číslo je mnohem lepší argument a zvyšuje to důvěryhodnost. 


Další tipy pro váš byznys

Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?

Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.