#19 Jak získat nové zákazníky?

23.02.2020

Pokud začínáte podnikat, tak získat nového zákazníka není jednoduché. Lidé ve vás ještě nemají důvěru a nejsou na vaše produkty nebo služby zvyklý. 

Získat nové zákazníky můžete pomocí placené propagace, ale také zdarma pomocí tvoření zajímavého obsahu. Můžete tvořit například: propagační videa, podcasty, články, příspěvky na sociální sítě, letáky, bannery a mnoho dalšího.

Při tvoření obsahu doporučuji tvořit pravidelné příspěvky. Obsah můžete také sdílet do různých tématických skupin na sociálních sítích a zvýšit tak zájem o svoje příspěvky a tím přilákat nové fanoušky a budoucí zákazníky. 

Díky pravidelnosti nabýváte na důvěryhodnosti a budujete svojí komunitu, z které budete postupně získávat platící klienty.


Další tipy pro váš byznys

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.