#47 Jak získat organický dosah na facebooku?

23.06.2022

Organický dosah je ten, který získáte bez placené reklamy. Tedy pouze pomocí vašich příspěvků a publikační strategie.

Řekneme si pár tipů jak takový dosah získat na facebooku.

  • Přidávejte obsah pravidelně. Nejlépe každý den.
  • Využívejte stories a reels.
  • Buďte kreativní a tvořte poutavé příspěvky.
  • Odpovídejte na komentáře u příspěvků a na zprávy.

Těch tipů na příspěvky a jak celkově budovat organický obsah je více. My jsme si tu řekli pár opravdu důležitých. Pokud máte zájem o školení facebook marketingu, napište mi a domluvíme se.


Další tipy pro váš byznys

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.