#31 Jaká PPC reklama je nejvýhodnější?

23.02.2021

Chcete podpořit váš byznys pomocí PPC reklamy, ale nevíte jaké je pro vás vhodnější? Řekneme si krátké porovnání.

Budeme porovnávat PPC reklamu od Google a PPC reklamu od Facebooku.

Facebook: konkrétnější zacílení, více jak 2x levnější, ovšem reklama cílí pouze na lidi, kteří se o daný produkt zajímají, ale nejsou zatím rozhodnuti zakoupit. 

Google: cílení na potřeby zákazníků, lidé vyhledávají co chtějí koupit, ovšem vyšší cena za reklamu a pouze obecné zacílení.

Obě možnosti jsou zajímavé, pokud si nevíte rady jaké je pro vás vhodnější, můžete mi napsat a domluvíme se na konzultaci.


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.