#31 Jaká PPC reklama je nejvýhodnější?

23.02.2021

Chcete podpořit váš byznys pomocí PPC reklamy, ale nevíte jaké je pro vás vhodnější? Řekneme si krátké porovnání.

Budeme porovnávat PPC reklamu od Google a PPC reklamu od Facebooku.

Facebook: konkrétnější zacílení, více jak 2x levnější, ovšem reklama cílí pouze na lidi, kteří se o daný produkt zajímají, ale nejsou zatím rozhodnuti zakoupit. 

Google: cílení na potřeby zákazníků, lidé vyhledávají co chtějí koupit, ovšem vyšší cena za reklamu a pouze obecné zacílení.

Obě možnosti jsou zajímavé, pokud si nevíte rady jaké je pro vás vhodnější, můžete mi napsat a domluvíme se na konzultaci.


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.