#56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky?

23.03.2023

Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.

Adrenalin

Pokud příspěvek vyvolává v lidech adrenalin, tělo se připravuje na určitý stress. Toto vzbuzují příspěvky typu například: video s akrobaty, video z nějakých závodů aut, fotografie z extrémních sportů, atd...

Komedie

Příspěvek má za cíl pobavit, lidé u něj mají dobrý pocit, často se jedná o nějaké memes či videa se zvířaty, které něco provedou, ale v dobrém slova smyslu.

Drama

Tyto příspěvky sledují nějaký krátký příběh, který vyvolává diskuzi. Velkou sledovanost měli například videa jak se lidé dohadují s policisty nebo příspěvky, které mají nějaký konflikt.


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.