Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
#56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky?

Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
Adrenalin
Pokud příspěvek vyvolává v lidech adrenalin, tělo se připravuje na určitý stress. Toto vzbuzují příspěvky typu například: video s akrobaty, video z nějakých závodů aut, fotografie z extrémních sportů, atd...
Komedie
Příspěvek má za cíl pobavit, lidé u něj mají dobrý pocit, často se jedná o nějaké memes či videa se zvířaty, které něco provedou, ale v dobrém slova smyslu.
Drama
Tyto příspěvky sledují nějaký krátký příběh, který vyvolává diskuzi. Velkou sledovanost měli například videa jak se lidé dohadují s policisty nebo příspěvky, které mají nějaký konflikt.
Další tipy pro váš byznys
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Pokud vytvoříte příspěvek na facebooku, na který potřebujete rychle získat projevený zájem, tedy lajky, komentáře či sdílení. Je nutné tento příspěvek sdílet do tématických a příbuzných skupin. K popisku sdíleného příspěvku přidejte otázku.