#56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky?

23.03.2023

Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.

Adrenalin

Pokud příspěvek vyvolává v lidech adrenalin, tělo se připravuje na určitý stress. Toto vzbuzují příspěvky typu například: video s akrobaty, video z nějakých závodů aut, fotografie z extrémních sportů, atd...

Komedie

Příspěvek má za cíl pobavit, lidé u něj mají dobrý pocit, často se jedná o nějaké memes či videa se zvířaty, které něco provedou, ale v dobrém slova smyslu.

Drama

Tyto příspěvky sledují nějaký krátký příběh, který vyvolává diskuzi. Velkou sledovanost měli například videa jak se lidé dohadují s policisty nebo příspěvky, které mají nějaký konflikt.


Další tipy pro váš byznys

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.

KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.