Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
#52 Jaké fotky dávat na sociální sítě?

Fotografie na sociální sítě určitě patří to víme, ale jak by měli vypadat a jaké tam dávat?
- Foťte momentky
- Vyprávějte fotkou příběh
- Zákulisí vaší firmy či podnikání
- Pravidelné fotky jako rutina (vaše fotografie přidávejte pravidelně)
U fotek můžete skvěle využít stories na facebooku či instagramu nebo je využít jako pravidelný klasický příspěvek s textem. Celkově jde o to, ukázat vaší firmu, vaše produkty či služby a taky kousek přímo Vás jako majitele.
Další tipy pro váš byznys
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Pokud vytvoříte příspěvek na facebooku, na který potřebujete rychle získat projevený zájem, tedy lajky, komentáře či sdílení. Je nutné tento příspěvek sdílet do tématických a příbuzných skupin. K popisku sdíleného příspěvku přidejte otázku.