#60 Jaké jsou hlavní typy hastagů na Instagramu?

23.07.2023

Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:

  1. Branded Hashtags: Tyto hashtagy vytvářejí značky k identifikaci svých produktů a kampaní.

  2. Trending Hashtags: Tyto hashtagy se v průběhu času mění a odrážejí aktuální dění a módní trendy.

  3. Location Hashtags: Tyto hashtagy se používají k označení místa, kde byl obsah pořízen, a ke sdílení lokálních zážitků.

  4. Niche Hashtags: Tyto hashtagy se používají k cílení specifických skupin uživatelů, jako jsou například fitness nadšenci, foodie nebo cestovatelé.

  5. Community Hashtags: Tyto hashtagy se používají ke sdružování uživatelů kolem společných zájmů a komunit.

Pokud potřebujete poradit ohledně sociálních sítí nebo online marketingu. Napište mi a rád vám pomohu.


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.