#16 Jaké přidávat soutěžní příspěvky na facebook?

23.11.2019

Na facebooku můžete vytvářet soutěžní příspěvky, které podpoří váš projekt a také vaše prodeje. Řekneme si pár tipů, jaké soutěžní příspěvky vytvářet.

Můžete například požádat vaše fanoušky o fotografie vašich produktů a jednu vybrat a ocenit nějakou cenou. Nebo třeba tipovací soutěž, kde vylosujete ze správných odpovědí výherce. 

Soutěžní příspěvky nevytvářejte příliš často, nevypadalo by to důvěryhodně. Snažte se také dát do soutěží zajímavé ceny pro vaše fanoušky.


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.