Sociální sítě se staly jedním z hlavních míst, kde značky mohou oslovit své publikum. Zatímco organický obsah má své místo, placená reklama na platformách jako Facebook, Instagram, LinkedIn nebo TikTok nabízí neuvěřitelný potenciál pro růst firmy.
#17 Jaké příspěvky na FB nejvíce fungují?
Lidé se všeobecně zajímají o příběhy a dramata a na sociálních sítích je tomu zrovna tak. Celkově je dobré ukázat svým fanouškům pohled uvnitř firmy. Nechat je nahlídnout pod pokličku a spojit to třeba s nějakým příběhem.
Dobré je také zapojit svoje fanoušky do diskuze a vyslyšet jejich názor. Třeba jakou barvu by měl mít nový produkt nebo třeba kde otevřít novou pobočku atd..
Určitě je dobré s lidmi na facebooku diskutovat a čas od času se zeptat co by třeba vylepšili nebo jaký mají názor na produkt nebo tak.
Tyto příspěvky většinou bývají hodně sledované a ukážete tím více lidskou tvář, než jen jako robot sdílet odkazy na vaše produkty.
Další tipy pro váš byznys
Video marketing se stal jedním z nejmocnějších nástrojů pro budování značky, získávání nových zákazníků a zvýšení prodejů. Díky rostoucí popularitě videí na sociálních sítích, jako je YouTube, Instagram nebo TikTok, se video stává nepostradatelnou součástí moderní marketingové strategie. Tento článek se zaměřuje na to, proč je video marketing...
Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?
Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!