Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
#44 Jednoduchá přesvědčovací taktika.

Obchodní komunikace může být předem připravená taktika. Řekneme si jak můžete získat lepší výsledky pomocí jedné věty, která dává zákazníkovi pocit rozhodnutí.
Jak někoho přesvědčit, aby to nebyla cílená manipulace? Nechte rozhodnutí na zákazníkovi. Při komunikaci přidejte větu: Máte možnost volby. Budoucí zákazník pak získá pocit, že je pánem situace a sám rozhoduje.
Uvedeme si příklad. Pokud se koná veřejná sbírka, tak můžete normálně oslovit lidi a někdo přispěje a někdo ne, ovšem pokud použijete větu, ale máte možnost volby a nabídnete jiné možnosti jak podpořit, tak je velmi pravděpodobné, že budete mít lepší výsledky než při prvním případu.
Další tipy pro váš byznys
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Pokud vytvoříte příspěvek na facebooku, na který potřebujete rychle získat projevený zájem, tedy lajky, komentáře či sdílení. Je nutné tento příspěvek sdílet do tématických a příbuzných skupin. K popisku sdíleného příspěvku přidejte otázku.