#44 Jednoduchá přesvědčovací taktika.

23.03.2022

Obchodní komunikace může být předem připravená taktika. Řekneme si jak můžete získat lepší výsledky pomocí jedné věty, která dává zákazníkovi pocit rozhodnutí.

Jak někoho přesvědčit, aby to nebyla cílená manipulace? Nechte rozhodnutí na zákazníkovi. Při komunikaci přidejte větu: Máte možnost volby. Budoucí zákazník pak získá pocit, že je pánem situace a sám rozhoduje.

Uvedeme si příklad. Pokud se koná veřejná sbírka, tak můžete normálně oslovit lidi a někdo přispěje a někdo ne, ovšem pokud použijete větu, ale máte možnost volby a nabídnete jiné možnosti jak podpořit, tak je velmi pravděpodobné, že budete mít lepší výsledky než při prvním případu.


Další tipy pro váš byznys

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.

KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.