Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#35 Kam umístit prodejní výhodu?

Správné umístění prodejních výhod v textu je velmi důležité. Řekneme si kam takové výhody umístit.
Mezi nejlepší místa umístění jsou začátek a konec textu. Pokud chceme, aby se zákazník rozhodl okamžitě, tak umístíme prodejní výhoda na konec textu. Třeba při konečné komunikaci s klientem při domlouvání služby.
Druhá možnost je umístění nejdůležitější prodejní výhody, hned na začátek textu. Tady předpokládáme, že se zákazník nemusí rozhodovat hned, ale třeba postupem času. Vidět to můžeme u newsletterů od větších firem.
Další tipy pro váš byznys
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.
Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.