Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
#35 Kam umístit prodejní výhodu?
Správné umístění prodejních výhod v textu je velmi důležité. Řekneme si kam takové výhody umístit.
Mezi nejlepší místa umístění jsou začátek a konec textu. Pokud chceme, aby se zákazník rozhodl okamžitě, tak umístíme prodejní výhoda na konec textu. Třeba při konečné komunikaci s klientem při domlouvání služby.
Druhá možnost je umístění nejdůležitější prodejní výhody, hned na začátek textu. Tady předpokládáme, že se zákazník nemusí rozhodovat hned, ale třeba postupem času. Vidět to můžeme u newsletterů od větších firem.
Další tipy pro váš byznys
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!
Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!
#66 Co je to UGC?
UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...
1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.