#24 Kvantita nebo kvalita příspěvků na facebook?

23.07.2020

Možná jste už slyšeli, že nejlepší je dávat na facebook klidně i několik příspěvků denně. 

CHYBA! 

Mnohem důležitější než kvantita je kvalita příspěvků. Není dobré bezmyšlenkovitě sázet na vaši stránku příspěvky, kde budou třeba jen odkazy na váš eshop s trochou popisu a fotkou zboží. 

Pravidelnost je potřeba dodržovat, stejně tak je dobré tvořit alespoň několik příspěvků týdně, ovšem je potřeba dát si záležet na obsahu příspěvku, grafické podobě a dobré myšlence, kterou budou uživatelé dále sdílet. Takový příspěvek je nejlepší a nejvíce vás posouvá vpřed.


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.