#01 Proč je dobré mít facebook reklamy?

23.08.2018

Pro váš byznys je používání sociálních sítí v dnešní době takřka nezbytné. Facebook reklamy jsou efektivnější a můžou být i levnější. Je to z toho důvodu, že váš fanoušek na facebooku o vás již projevil zájem v minulosti tím, že dal vaší stránce like (To se mi líbí). Tím lze zacílit na fanoušky stránky mnohem efektivněji a až 2x levněji. 

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.