#09 Proč je dobré mít vlastní hashtag?

23.04.2019

Při tvoření postů na sociální sítě je dobré vytvořit si nějaký vlastní hashtag. Samotný hashtag vám s největší pravděpodobností nikterak nezvýší zájem o vaše sociální sítě. Tak proč je dobré ho mít? Je to pro vás a vaše fanoušky určitý filter, pod kterém jsou všechny vaše příspěvky, které jsou poté snadnější na nalezení. 

Při vkládání dalšího příspěvku je dobré svůj hashtag umístit jako první po popisku příspěvku a za ním další hashtagy, které už jsou více virální, například pro mně třeba #marketing.

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.