#18 Proč je dobré používat řečnické otázky v reklamě?

23.01.2020

Při používání těchto otázek, vzbuzujete u zákazníka určitou reakci a svým způsobem ho nutíte k odpovědi což má za následek, že zákazník začíná o vašem produktu či službě více přemýšlet a podněcujete ho k nějaké interakci. 

Uvedeme si příklad:

Místo věty jako: Nabízíme vám efektivní marketing. Použijte větu: Chtěli byste mít také efektivní marketing? 

Rozhodně se vyvarujte přílišnému psaní těchto otázek. V blogovém článku vám doporučujeme využít této metody řečnické otázky tak maximálně 1-2krát.


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.