#11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky!

23.06.2019

Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.

Pokud se svými zákazníky nekomunikujete, může to mít velmi negativní dopady na budoucí nákup zákazníka. Můžete ho tím odradit od nákupu a co je horší, může váš obchod také pomluvit v recenzích nebo mezi ostatními.

Dobré jméno podniku máme jenom jedno a je potřeba se zákazníky pravidelně komunikovat přes sociální sítě. Odpovídat na dotazy, asertivně jednat na případné nepříjemné dotazy a být aktivní každý den. 

Firma, která takhle komunikuje a stará se o zákazníky, vypadá mnohem věrohodněji a zákazníci si vás poté více váží a může to mít i vliv na jejich konečné rozhodování v nákupu.

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.