#11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky!

23.06.2019

Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.

Pokud se svými zákazníky nekomunikujete, může to mít velmi negativní dopady na budoucí nákup zákazníka. Můžete ho tím odradit od nákupu a co je horší, může váš obchod také pomluvit v recenzích nebo mezi ostatními.

Dobré jméno podniku máme jenom jedno a je potřeba se zákazníky pravidelně komunikovat přes sociální sítě. Odpovídat na dotazy, asertivně jednat na případné nepříjemné dotazy a být aktivní každý den. 

Firma, která takhle komunikuje a stará se o zákazníky, vypadá mnohem věrohodněji a zákazníci si vás poté více váží a může to mít i vliv na jejich konečné rozhodování v nákupu.

Podcast k poslechu nebo ke stažení↓


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.