Sociální sítě se staly jedním z hlavních míst, kde značky mohou oslovit své publikum. Zatímco organický obsah má své místo, placená reklama na platformách jako Facebook, Instagram, LinkedIn nebo TikTok nabízí neuvěřitelný potenciál pro růst firmy.
#11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky!
Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.
Pokud se svými zákazníky nekomunikujete, může to mít velmi negativní dopady na budoucí nákup zákazníka. Můžete ho tím odradit od nákupu a co je horší, může váš obchod také pomluvit v recenzích nebo mezi ostatními.
Dobré jméno podniku máme jenom jedno a je potřeba se zákazníky pravidelně komunikovat přes sociální sítě. Odpovídat na dotazy, asertivně jednat na případné nepříjemné dotazy a být aktivní každý den.
Firma, která takhle komunikuje a stará se o zákazníky, vypadá mnohem věrohodněji a zákazníci si vás poté více váží a může to mít i vliv na jejich konečné rozhodování v nákupu.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
Video marketing se stal jedním z nejmocnějších nástrojů pro budování značky, získávání nových zákazníků a zvýšení prodejů. Díky rostoucí popularitě videí na sociálních sítích, jako je YouTube, Instagram nebo TikTok, se video stává nepostradatelnou součástí moderní marketingové strategie. Tento článek se zaměřuje na to, proč je video marketing...
Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?
Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!