#11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky!

Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.
Pokud se svými zákazníky nekomunikujete, může to mít velmi negativní dopady na budoucí nákup zákazníka. Můžete ho tím odradit od nákupu a co je horší, může váš obchod také pomluvit v recenzích nebo mezi ostatními.
Dobré jméno podniku máme jenom jedno a je potřeba se zákazníky pravidelně komunikovat přes sociální sítě. Odpovídat na dotazy, asertivně jednat na případné nepříjemné dotazy a být aktivní každý den.
Firma, která takhle komunikuje a stará se o zákazníky, vypadá mnohem věrohodněji a zákazníci si vás poté více váží a může to mít i vliv na jejich konečné rozhodování v nákupu.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓