Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
#54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm.

V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Je to absolutní lež, facebook v posledních letech stále roste a nyní se na to podíváme. Srovnání je za tři roky od 2019 do roku 2021.
1. Rok 2019
V tomto roce měl facebook celosvětově 2,27 miliardy uživatelů.
2. Rok 2021
V tomto roce měl už facebook celosvětově 2,7 miliardy uživatelů.
Jaký je tedy nárůst v procentech?
Je to zhruba 19%, takže facebook roste velmi rychle.
Na závěr ještě pár zajímavostí o facebooku.
- 10 minut průměrný čas strávený za den v aplikaci.
- 60 % všech uživatelů sociálních sítí je na Facebooku!!!
- 80 milionů facebook stránek od malých firem.
Další tipy pro váš byznys
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Pokud vytvoříte příspěvek na facebooku, na který potřebujete rychle získat projevený zájem, tedy lajky, komentáře či sdílení. Je nutné tento příspěvek sdílet do tématických a příbuzných skupin. K popisku sdíleného příspěvku přidejte otázku.