#54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm.

23.01.2023

V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...

Je to absolutní lež, facebook v posledních letech stále roste a nyní se na to podíváme. Srovnání je za tři roky od 2019 do roku 2021. 

1. Rok 2019

V tomto roce měl facebook celosvětově 2,27 miliardy uživatelů.

2. Rok 2021

V tomto roce měl už facebook celosvětově 2,7 miliardy uživatelů.

Jaký je tedy nárůst v procentech?

Je to zhruba 19%, takže facebook roste velmi rychle.

Na závěr ještě pár zajímavostí o facebooku.

  • 10 minut průměrný čas strávený za den v aplikaci.
  • 60 % všech uživatelů sociálních sítí je na Facebooku!!!
  • 80 milionů facebook stránek od malých firem.

Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.