Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#54 Statistika facebooku a 3 zajímavosti o něm.

V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Je to absolutní lež, facebook v posledních letech stále roste a nyní se na to podíváme. Srovnání je za tři roky od 2019 do roku 2021.
1. Rok 2019
V tomto roce měl facebook celosvětově 2,27 miliardy uživatelů.
2. Rok 2021
V tomto roce měl už facebook celosvětově 2,7 miliardy uživatelů.
Jaký je tedy nárůst v procentech?
Je to zhruba 19%, takže facebook roste velmi rychle.
Na závěr ještě pár zajímavostí o facebooku.
- 10 minut průměrný čas strávený za den v aplikaci.
- 60 % všech uživatelů sociálních sítí je na Facebooku!!!
- 80 milionů facebook stránek od malých firem.
Další tipy pro váš byznys
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.
Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.