Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Rychlé tipy a zajímavosti z marketingu.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Pokud vytvoříte příspěvek na facebooku, na který potřebujete rychle získat projevený zájem, tedy lajky, komentáře či sdílení. Je nutné tento příspěvek sdílet do tématických a příbuzných skupin. K popisku sdíleného příspěvku přidejte otázku.
Fotografie na sociální sítě určitě patří to víme, ale jak by měli vypadat a jaké tam dávat?
#51 Co znamená zkratka SERP?
Při komunikaci s marketingovým specialistou nebo agenturou se můžete setkat také se zkratkou SERP. Víte co to vlastně znamená v češtině?
Každá firma někdy může zažívat horší či lepší období ve své historii. Firemní krize můžou ovlivňovat jak vnitřní tak vnější faktory. V těchto dnech to může být třeba zvýšená cena energií či nedostatek zaměstnanců. Podívejme se ovšem na pár pozitivních vlivů, které může krize přinést jako příležitost.
Pokud se rozhodnete investovat peníze do placené reklamy, je důležité si uvědomit 3 základní kroky pro rozpočet do PPC reklam.
V následujících řádcích si řekneme body tvorby reklamy. Podrobnější popis tvorby reklamy pro vás budu připravovat v budoucnu v menu blog. Postup tvorby reklamy je vždy stejný a v této tutovce si řekneme konkrétní body, které vám pomohou snadno vytvořit vaši reklamu.
Organický dosah je ten, který získáte bez placené reklamy. Tedy pouze pomocí vašich příspěvků a publikační strategie.