Bezplatný email marketing pro podnikatele

02.02.2022
email marketing
email marketing

Dnešní doba směřuje komunikaci, marketing i prodej více do digitálního světa, než tomu bylo kdykoliv předtím. V důsledku tohoto vývoje se u většiny podnikatelů objevila zvýšená potřeba po digitální komunikaci vč. její automatizace a vyhodnocování. Uvědomili si, že jen tak jsou schopni uspět v nynějším rychlém konkurenčním prostředí.

Online marketing - náklady vs. přínosy

Online komunikace a marketing mohou mít více forem, a to dle kanálů, které zvolíte. Ať už se bavíme o PR článcích, PPC reklamě, obsahové reklamě, reklamě na sociálních sítích, email marketingu nebo SMS marketingu, je vždy nutné dát do souvislosti nejen cílovou skupinu a zásah, ale v neposlední řadě i náklady a přínosy.

Volbou správného mixu komunikačních kanálů se podaří udržet rozpočet na uzdě. Je jednoduché založit si PPC kampaně, ale ty ztrácejí efekt ve chvíli, kdy se nepotkávají s požadovanou cílovou skupinou a ceny za vybraná klíčová slova vyrostou do neúnosných výšek. Sestavení mixu komunikačních kanálů by tak měla předcházet analýza publika a jeho chování, stanovení si rozpočtu, harmonogramu a cílů vč. termínů jejich plnění. Dle těchto parametrů se následně sestaví marketingový plán zohledňující vytipované kanály komunikace.

email kampaně
email kampaně

Email marketing jako volba č. 1

Jedním z cenově nejdostupnějších kanálů je email marketing. Hromadná adresná komunikace na masu klientů za nízké náklady, s rychlou realizací, možností automatizace a získání kompletní zpětné vazby. Email marketing tak patří mezi nejlepší komunikační kanály z pohledu "cost-benefit ratio".

Bezplatná služba s českou podporou

Nově v rámci podpory malých subjektů spustila služba Emailkampane.cz pro český a slovenský trh bezplatný tarif bez omezení funkcionality a platnosti služby. Tarif je vhodný zejména pro začínající podnikatele, malé živnostníky a organizace z neziskové sféry. Tarif je platný do 500 kontaktů v adresáři a je zcela ZDARMA. Doba užívání tarifu ani funkcionalita omezeny nejsou.

Pro získání bezplatné služby email marketingu se stačí pouze zaregistrovat na stránkách www.emailkampane.cz a službu začít využívat.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    

*komerční článek


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...