Black Friday nabídky od největších eshopů v ČR

11.11.2022

Nákupní svátek BLACK FRIDAY je už celou řadu let velmi populární i u nás. Obchodníci se navzájem přetahují, který nabídne zajímavější akci pro své zákazníky a my se dneska v tomto článku podíváme jak jsou na tom dva asi největší české online obchody ALZA a MALL.

Obsah článku

  1. Alza s vyskakovacím oknem
  2. Mall a jeho obrovský banner
  3. Závěr

Alza s vyskakovacím oknem a černou cenou

Jako první se podíváme na Alzu, která vsadila na vyskakovací okno s nabídnou black friday. Po přejetí na tuhle speciální stránku najdeme krátký popis do kdy akce trvá a pár dalších informací. Následuje navigace v podobě kategorií a pak už klasické menu s produkty. Zajímavostí je, že u ceny se zaměřují na žlutou a černou. Kdy cena je uvedena v černém rámečku bílým písmem a nad tím je černě ve žlutém nápis black friday. 

Možná mi tu trochu chybí nějaké slevové procenta rozmezí. Třeba slevy 30-80%. Jednotlivá procenta jsou pak uvedená vždy u produktu ve žlutém kole černým písmem. Možná je to způsobeno tím, že ty slevy nejsou tak velké a nechtějí je tam moc ukazovat, proto jen název Black Friday. Náhodně jsem prošel nějaké produkty a slevu jsem tam viděl nejvyšší -37%, ale je možné, že tam mají i větší slevy.

Další zajímavosti ohledně nastavení hlavní stránky a třeba blogových článků na Alze zmiňuji ve videu.

Mall vsadil na obrovský banner a kontrastní barvy

U online obchodního domu Mall můžeme narazit na velký banner, lákající na Black Friday slevy s jejich maskotem. Stejně jako alza i zde se po kliknutí dostanete na speciální stránku, která se věnuje jen této obchodní akci. Hned pod bannerem je miniaturní věta, kde se dozvíte, že: Slevy v naší nabídce počítáme z nejnižší ceny, za jakou se zboží prodávalo v posledních 30 dnech.

Následuje obrázkové menu s textem a pod tím už jednotlivé bloky s produkty. Využívají zde marketingové triky s omezeným časem nákupu nebo omezeným počtem kusů. Barvy jsou výrazné a kontrastní, tedy červená s bílou. 

Závěr

Celkově oba eshopy mají velmi pěkně zpracované akce nejen na black friday, ale i věrnostní či akce s dopravou zdarma. Více o tom mluvím ve svém videu.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...