Jako první se podíváme na Alzu, která vsadila na vyskakovací okno s nabídnou black friday. Po přejetí na tuhle speciální stránku najdeme krátký popis do kdy akce trvá a pár dalších informací. Následuje navigace v podobě kategorií a pak už klasické menu s produkty. Zajímavostí je, že u ceny se zaměřují na žlutou a černou. Kdy cena je uvedena v černém rámečku bílým písmem a nad tím je černě ve žlutém nápis black friday.
Možná mi tu trochu chybí nějaké slevové procenta rozmezí. Třeba slevy 30-80%. Jednotlivá procenta jsou pak uvedená vždy u produktu ve žlutém kole černým písmem. Možná je to způsobeno tím, že ty slevy nejsou tak velké a nechtějí je tam moc ukazovat, proto jen název Black Friday. Náhodně jsem prošel nějaké produkty a slevu jsem tam viděl nejvyšší -37%, ale je možné, že tam mají i větší slevy.
Další zajímavosti ohledně nastavení hlavní stránky a třeba blogových článků na Alze zmiňuji ve videu.