Co funguje na facebooku v roce 2022?

04.04.2022
Co funguje na facebooku v roce 2022?
Co funguje na facebooku v roce 2022?

V tomto krátkém článku si řekneme 3 tipy na obsah, který funguje na facebooku i v roce 2022. 

  1. Fotografie
  2. Videa
  3. Livestreamy

Fotografie jsou pořád jedním z nejčastějším formátem příspěvků. Vždy je lepší použít zajímavou fotografii či grafiku než samotný text. Tento formát funguje na facebook už řadu let a pořád je velmi dobře vítán facebook algoritmy. Sami si vyzkoušejte, že když napíšete jen text bez ničeho bude mít menší dosahy než text s fotografií či grafikou. 

Videa jsou v poslední době facebookem velmi podporovány a určitě se jedná o skvělý formát příspěvků. Doporučuji k videím přidávat i titulky, většina lidí už sleduje na mobilu a když scrollují svým feedem na facebooku a zobrazí se jim vaše video, můžou ho sledovat i ve společnosti bez zvuku s titulky, třeba v MHD či v restauraci.  

Livestream neboli živé vysílání na facebooku je další formát, který má facebook v tom roce velmi rád. Využívejte k livestreamu také události, kde si vytvoříte událost a rovnou jí spojíte s živým vysíláním.  


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  


Přečtěte si další zajímavé články

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...

Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...

Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?