Co je to Co-branding?

04.04.2023

Co-branding (anglicky "co-branding") je marketingový nástroj, který spočívá v propojení dvou nebo více značek v rámci jednoho produktu či služby. Tento přístup se používá, aby se využilo silných stránek jednotlivých značek, a tím se zvýšila atraktivita produktu nebo služby pro zákazníky. Tyto značky mohou být propojeny v rámci jednoho produktu, například v podobě spolupráce mezi výrobcem a dodavatelem, nebo mohou být propojeny na úrovni marketingové kampaně. Co-branding může pomoci vylepšit image produktu, rozšířit portfolio produktů a zlepšit zákaznický zážitek.

Příkladem co-brandingu může být spolupráce mezi automobilovou značkou a sportovní značkou. Například automobilová společnost může vybavit své vozy sportovními prvky od značky jako je Nike nebo Adidas, což jim dodává atraktivní sportovní image a zároveň umožňuje automobilové společnosti využít silnou značku sportovního výrobce. Tyto vozy mohou být označeny jako "Nike Edition" nebo "Adidas Edition", což zvýší jejich atraktivitu pro zákazníky, kteří hledají vozidlo s sportovním stylem.

Audio verze článku

pro web josefpajer.cz přečetl AI Tonda 

Přečtěte si další zajímavé články, které jsem pro vás připravil.

Stratifikace zákazníků je proces rozdělení zákazníků do skupin na základě jejich podobných vlastností, potřeb, zájmů a chování. Tyto skupiny se pak mohou využít k personalizaci marketingu a přizpůsobení nabídky a komunikace jednotlivým skupinám. Stratifikace zákazníků pomáhá firmám lépe pochopit své zákazníky a lépe se přizpůsobit jejich...

Co-branding (anglicky "co-branding") je marketingový nástroj, který spočívá v propojení dvou nebo více značek v rámci jednoho produktu či služby. Tento přístup se používá, aby se využilo silných stránek jednotlivých značek, a tím se zvýšila atraktivita produktu nebo služby pro zákazníky. Tyto značky mohou být propojeny v rámci jednoho produktu,...

Spokojenost zákazníků je velmi důležitá a může nám ukázat naše nedostatky či případně změnit celou marketingovou strategii, proto je nutné analyzovat jaké jsou hlavní důvody spokojenosti našich zákazníků.

Moderní marketér by měl splňovat několik hlavních kritérií, aby byl i v letošním roce přizpůsobivý, flexibilní a také měl znalosti ve více oblastech. V následujících řádcích si popíšeme ty nejžádanější dovednosti rozdělené do dvou kategorií, které by měl každé dobrý marketingový manažer mít v roce 2023.

Při tvorbě obsahu na sociální sítě se musíme řídit určitými pravidly. Neplatí to ovšem pro všechny typy příspěvků. V následujících řádcích si řekneme, jak by měl vypadat ideální příspěvek, co v něm uvádět, jak v něm komunikovat a jakou by měl mít celkově strukturu.