Co je utility marketing?
01.01.2021

Když chceme zvýšit věrnost k značce můžeme lidem nabídnout něco užitečného co souvisí s naší značkou.
Říká se tomu utility marketing. Můžeme zákazníkům nabídnout například:
- Nabídku bezplatného produktu, služby, ebooku, které jsou pro zákazníky užitečné.
- Zvyšuje to důvěryhodnost a relevanci značky.
- Má za cíl zvýšení věrnosti zákazníků, rádi se pak vracejí.
- Možnost dlouhodobějšího nákupu, vracející se zákazníky.
Pokud chceme začít s utility marketingem musíme si nejdříve určit pár základních otázek.
- Zamyslet se nad cílovou skupinou a zákazníky a popsat jí.
- Jaké mají zájmy a zda ty zájmy souvisí s vašimi produkty nebo službami.
- Jaké mají vaši zákazníci potřeby, zda jim máte co nabídnout.
- No a na závěr můžeme vytvořit obsah, který bude relevantní a užitečný.
Ptejte se sami sebe co můžete pro své zákazníky udělat a nepřemýšlejte o svém byznyse jen stylem co pro vás mohou udělat vaši zákazníci. Ta přidaná hodnota pro ně, často může být klíčovým faktorem jejich rozhodování o koupi produktu u vás nebo u vaší konkurence.