Facebook v problémech, opět!

04.04.2019
problémy facebooku
problémy facebooku

Ptáte se co se stalo? Většina z vás o tom možná už slyšela a nebo sama zažila, neboť facebook, instagram a další aplikace měly včera v západní Evropě velký výpadek a vůbec nefungovalo přihlášení.

Výpadek nebyl jen v Evropě, ale i v některých asijských zemích, ovšem v Evropě to nejvíce odneslo Řecko, Španělsko a právě i Česká republika a pár dalších zemích.

Projevovalo se to u každého trochu jinak, někdo nemohl psát statusy, přidávat komentáře a někteří se dokonce nepřihlásili vůbec a není to poprvé.

Před měsícem, tedy v březnu postihl facebook také velký výpadek a téměř ve stejnou dobu přesně před měsícem od této poslední události. Co za tím stojí se dozvíme asi až v následujících dnech a týdnech, ovšem už nyní se spekuluje, že výpadky sociálních sítí mohou mít co dělat například s politickými situacemi v zemích. To jsou ovšem pouze spekulace a uvidíme co nám následující hodiny a dny přinesou zahraniční média.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...