Google reklama ZDARMA pro každého?!

09.09.2020
google reklama zdarma
google reklama zdarma

Chcete mít reklamu na největším prohlížeči na světě, na google? Kdo by nechtěl, že? Ale vy tam můžete být vidět a navíc vás to nebude stát ani korunu!

Moje firma od google, je řešení vašeho problému. Založit si jí můžete zcela zdarma a pro ověření vám přijde do 12 dnů dopis, ve kterém najdete kód, který poté zadáte v zápisu firmy. 

Jak sem již zmínil, google je největší vyhledávač a vy tak můžete zcela zdarma získat zpětné odkazy na váš projekt. Upravte si zápis do nejmenších detailů, přidávejte fotky a videa do příspěvků a můžete využít i docela dost přehledné applikace v mobilu google moje firma. 

Požádejte svoje obchodní partnery, kolegy nebo známé, aby vám udělili pár pěkných recenzí a zvýšíte tím prestiž vašeho zápisu ve firmách a také zvýšíte důvěryhodnost vašeho podnikání. Stále je to vše zcela zdarma, což je obrovská výhoda oproti jiným placeným zápisům v katalogu. 

Google moje firma se prostě vyplatí a měl by jí mít každý projekt, který to myslí s online propagací vážně a chce se posouvat vpřed. 

Pokud nevíte jak na to, nebojte. Rád vám pomůžu založit zápis v google firmách, nastavím důležité části, pomohu a poradím vám jak dál budovat tuto bezplatnou reklamu. Můžete mi napsat a domluvíme společnou spolupráci, která pro vás bude za všech okolností výhodná.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...