Grafické nástroje v prohlížeči!

07.07.2019
grafické nástroje
grafické nástroje

Každý občas potřebuje něco málo upravit nebo vytvořit a pokaždé zrovna nemáte u ruky grafika. Ukážu vám dvě zajímavé aplikace, které vám pomůžou upravit a vytvořit pár grafických příspěvků na web nebo sociální sítě, bez nutnosti stahovat program do počítače.

První program se jmenuje Removebg a jak už název napovídá, můžete v něm jednoduše odstranit pozadí z fotky nebo obrázku. To se může hodit například pro tvorbu reklamních bannerů, tvorbu memes, příspěvků na sociální sítě nebo jen tak pro pobavení. V základní verzi je aplikace zdarma a bez nutnosti stahování do PC. Stačí vám pouze registrace na webu.

Druhým nástrojem s daleko více možnostmi je Canva. Jedná se o velmi propracovaný webový nástroj s celou řadou funkcí a v základní verzi je také zdarma. Najdete zde přímo předpřipravené příspěvky na nejrůznější sociální sítě, bannery, reklamní sdělení nebo třeba brožury, jídelní lístky, zkrátka spousty šablon na nejrůznější grafické práce.

Navíc canva v sobě skrývá možnosti vrstev, které jsou v každém lepším grafickém programu a jsou velmi důležité v tvorbě složitějších grafických prací. Když k tomu přidáme celou řadu možností typu, sdílení nebo vložení fotek a symbolů, tak canva přináší ve vašem prohlížeči opravdu spoustu zábavy a zdarma, což potěší nejednoho grafika samouka.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI 


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...