Influencer marketing, co to je a jak to funguje?

08.08.2020
influencer marketing
influencer marketing

Influencer marketing nebo také marketing vlivných osobností. Je to velmi účinná forma marketingu a propagace. Kdy veřejně známá osobnost přímo nebo nepřímo podpoří nějaký produkt nebo službu. 

Tento druh propagace je čím dál více oblíbený u větších firem, které také mají větší rozpočty a mohou si dovolit část peněz věnovat na tuto reklamu. 

Influenceři mohou být slavné osobnosti, kteří používají sociální sítě, ale také to mohou být lidé, které většinová společnost ani nezná, ale přesto mají velký vliv ve své sociální skupině fanoušků.

Jako příklad můžeme uvést, mladé ženy, které pravidelně přidávají příspěvky hlavně na instagram, kde je sledují tisíce až desetitisíce lidí. Je ovšem důležité jaký má daný influencer dosah svých příspěvků. Velká čísla sledujících vypadají pěkně, ovšem není všechno zlato co se třpytí. S tím vám můžu pomoct. 

Mohu vám nabídnout analýzu instagram profilu, kde je možné získat i odhadovanou cenu za jeden příspěvek u daného influencera.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...