V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
Jak na cílení v placené reklamě?
Pokud využíváte placenou reklamu třeba na facebooku, tak je důležité správné nastavení cílení pro vaši relevantní skupinu zákazníků.
Při cílení si musíme odpovědět na několik otázek:
- Kdo jsou moji zákazníci?
- Kde jsou moji zákazníci ?
- Necílím příliš úzce?
- Vylučuji z okruhu uživatelů? A pokud ano je to strategické?
- a další
Kdo jsou moji zákazníci. Tady se musíte zamyslet nad tím, jaké mají společné znaky, tedy jestli cílíte spíše na mladší lidi nebo na starší. Jestli jde spíše o muže nebo o ženy nebo třeba taky kde žijí atd..
Kde jsou moji zákazníci. Zde je potřeba si určit jak a kam prodáváte svoje zboží či služby. Pokud jste například místní kadeřnictví, tak je chyba zadávat v placené reklamě pro získání nových zákazníků cílení na celou českou republiku. Naopak můžete zacílit na vaše město, uživatele v dosahu určitého počtu kilometrů a získat tak vyšší efektivní zobrazení vaší reklamy.
Necílím příliš úzce? Je potřeba zvážit, zda nemáte příliš malý okruh cílení. Pokud cílíte na velmi specifické publikum lidí, tak je možné, že vaše reklama bude o dost dražší. Je třeba vyvážit poměr cílení s poměrem výkonu reklamy.
Vylučuji z okruhu uživatelů? Tato funkce je možná, pokud prodáváte například nějaké služby, které si u vás může zákazník nakoupit pouze jednou. Například prodáváte kurzy a chcete zacílit pouze na uživatele, kteří ještě váš kurz nenavštívili, proto je možné zadat vylučující skupinu uživatelů, aby se jim vaše reklama na ten daný kurz už nezobrazovala. Zvýšíte tím efektivitu reklamy a nebudete tím zatěžovat již vaše stávající zákazníky.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Audio verze článku
*pro web josefpajer.cz přečetlo AI
Přečtěte si další zajímavé články
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.
Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.
V roce 2024 se sociální média stávají ještě sofistikovanějšími a konkurence je neúprosnější. Poznejte deset nejúčinnějších strategií, které vám pomohou vyčnívat z davu a úspěšně se prosadit na sociálních sítích.