Marketingové tipy, články a příklady z praxe.

Jak na landing page a proč?

10.10.2020

Vstupní stránka neboli landing page je velmi důležitou součástí vašeho projektu. Chcete se dozvědět jak by měla vypadat? Co nesmí chybět a co je naopak navíc? Tak čtěte dál a dozvíte se to.

Hlavní účel landing page je získat konverze a k tomu je přizpůsobena i její struktura a design. 

Vstupní stránka by měla být dobře vizuálně vybavena do grafické podoby, která souzní s designem vašeho projektu. Měli by zde být důležité a stručné informace. Hlavní část by měla obsahovat tzv. call to action což zpravidla bývá například formulář nebo tlačítko, přes které právě měříme konverze. U call to action nesmíme zapomenout na umístění, které musí být vždy na dobrém viditelném místě a musí být viditelné ihned po načtení stránky, takže není dobré to dávat někam na konec stránky, kam se musí scrolovat.

Nadpis vstupní stránky musí být úderný a výrazný, doplněný o podnadpis. Dále dobře fungují obrázky nebo jednodušší infografiky. Skvělé je třeba umístit video, které bude krátké, ale informačně hodnotné.  Grafiku zvolte takovou, která má určitý vliv na prostředí vašeho produktu, například budete třeba prodávat přírodní kosmetiku, tak zvolíte klidnější barvy do odstínů přírody a vašeho loga. 

Na landing page bychom neměli dávat odkazy na sociální sítě, vám jde totiž primárně o získání konverze a sociální sítě od této volby mohou odrazovat. Uživatel se místo vašeho call to action, může prokliknout jinam a vy ho můžete ztratit. 

Lidé svojí vstupní stránku často podceňují, ale ona sama může být pro váš byznys klíčová a velmi efektivní, pokud je dobře nastavena a zpracována.