LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.
Jak na landing page a proč?
Vstupní stránka neboli landing page je velmi důležitou součástí vašeho projektu. Chcete se dozvědět jak by měla vypadat? Co nesmí chybět a co je naopak navíc? Tak čtěte dál a dozvíte se to.
Hlavní účel landing page je získat konverze a k tomu je přizpůsobena i její struktura a design.
Vstupní stránka by měla být dobře vizuálně vybavena do grafické podoby, která souzní s designem vašeho projektu. Měli by zde být důležité a stručné informace. Hlavní část by měla obsahovat tzv. call to action což zpravidla bývá například formulář nebo tlačítko, přes které právě měříme konverze. U call to action nesmíme zapomenout na umístění, které musí být vždy na dobrém viditelném místě a musí být viditelné ihned po načtení stránky, takže není dobré to dávat někam na konec stránky, kam se musí scrolovat.
Nadpis vstupní stránky musí být úderný a výrazný, doplněný o podnadpis. Dále dobře fungují obrázky nebo jednodušší infografiky. Skvělé je třeba umístit video, které bude krátké, ale informačně hodnotné. Grafiku zvolte takovou, která má určitý vliv na prostředí vašeho produktu, například budete třeba prodávat přírodní kosmetiku, tak zvolíte klidnější barvy do odstínů přírody a vašeho loga.
Na landing page bychom neměli dávat odkazy na sociální sítě, vám jde totiž primárně o získání konverze a sociální sítě od této volby mohou odrazovat. Uživatel se místo vašeho call to action, může prokliknout jinam a vy ho můžete ztratit.
Lidé svojí vstupní stránku často podceňují, ale ona sama může být pro váš byznys klíčová a velmi efektivní, pokud je dobře nastavena a zpracována.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Audio verze článku
*pro web josefpajer.cz přečetlo AI
Přečtěte si další zajímavé články
Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.
V roce 2024 se sociální média stávají ještě sofistikovanějšími a konkurence je neúprosnější. Poznejte deset nejúčinnějších strategií, které vám pomohou vyčnívat z davu a úspěšně se prosadit na sociálních sítích.
Co je to nativní reklama?
Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.
Co je to PNO a jak se vypočítá?
PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.
Co to jsou UTM parametry?
UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...