Jak nám může pomoci virální příspěvek na facebooku?

07.07.2022
jak na virální příspěvek na facebooku
jak na virální příspěvek na facebooku

Virální příspěvek je takový, který se rychle šíří a zaujme v krátké době velmi velkou část lidí. Jedná se většinou o nějaké zábavné věci, zajímavé nebo vytvořené na aktuální dění. V následujících řádcích si řekneme, jak nám takovýto příspěvek může pomoci získat nové zákazníky.

Ta očekávaná cesta, která může vést až k získání zákazníka má několik bodů. Následně si jí popíšeme a vysvětlíme.

1) Zaujme ho příspěvek

Po zvolení správné publikační strategie, váš virální příspěvek uvidí například pan Jan. Příspěvek se mu líbí, neboť je třeba zábavný či poučný a my tím splníme první bod, který potřebujeme, tedy zaujmout ho.

2) Podívá se na náš facebook

Lidé jsou zvědaví a je tedy velká pravděpodobnost, že se pan Jan proklikne u příspěvku na vaší facebook stránku. Což je přesně to co ve druhé fázi chceme.

3) Začne nás sledovat?

Třetí bod je zlomový, pokud je facebook stránka dobře nastavená, graficky sladěná a jsou na ní přidávány pravidelné příspěvky, je velká pravděpodobnost, že pan Jan začne naší stránku sledovat. Pokud jenom dá na virální příspěvek like, je důležité ho pozvat ke sledování.

4) Tvoříme pouto s fanouškem

Po třetím bodě přichází to co je velmi důležité pro každou facebook stránku, tedy budujeme si u fanoušků důvěru a dáváme mu přidanou hodnotu, kterou potřebuje. Pomocí tvorby kvalitního a diverzifikovaného obsahu.

5) Získáme zákazníka nebo věrného fanouška

V posledním bodě je pan Jan o naší facebook stránce přesvědčený a stává se náš zákazník nebo naše výrobky či služby doporučí svým známým. Forma doporučení od přátel je ta nejlepší forma reklamy.

Když si to shrneme, tak virální příspěvky je třeba dělat zábavné, zajímavé, klidně se trochu odchýlit od tématu vaší facebook stránky, ale oslovit velké množství lidí, ze kterých se následně budou selektovat fanoušci až třeba budoucí zákazníci.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.   

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?

E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...

V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.