Jak optimalizovat vstupní stránku?

12.12.2020

Co je to vlastně vstupní stránka? Je to stránka, na kterou lidé přijdou jako první při přechodu například ze sociálních sítí nebo z emailu.  Nemusí se jednat nutně o domovskou stránku. 

Na vstupní stránce lidé mohou hledat informace, produkty, služby a jiné. Pokud není vstupní stránka dobře nastavena, mohu lidé zase rychle odcházet. Jak tedy na to?

1. Sledujme jak se lidé na vstupní stránce chovají.

Pomocí analytických nástrojů jako jsou třeba google analytics, můžeme vysledovat odkud na stránku chodí návštěvníci, z jakých webů, klíčových slov atd..

Díky těmto statistikám můžeme stránku přizpůsobit pro vaše publikum.

2. Sledujme co lidé dělají.

Udělejte si analýzu jak se lidé chovají na vaší stránce. Existují tady spousty analytických nástrojů, heatmap atd.. Určíte tím jak lidé používají vaší vstupní stránku, na co klikají, jak se pohybují na webu a co dělají. 

3. Testujte vaší stránku.

Na základě dat a informací průběžně upravujte webovou stránku. Upravte použitelnost, výzvy k akci atd..

Nezapomeňte ani na optimalizaci na mobilní zařízení, upravte barvy, aby přitahovali pozornost na výzvy k akci, optimalizujte stránku pro rychlé načítání, vylepšujte postupně texty stránky.