Jak poznat FAKE recenze na webech?

06.06.2021
jak poznat falešné recenze
jak poznat falešné recenze

Recenze spokojených zákazníků jsou jedním z velmi důležitých faktorů webu. Někteří podnikatelé si to moc dobře uvědomují a snaží se je získat za každou cenu. 

Klidně si je koupíte, ale...

Mezi lidmi, kteří se pohybují na internetu v různých diskuzních fórech a inzertních webech si služby napsání recenze můžete zakoupit. Určitě bych to nedoporučoval a přináší to velké riziko. Lidé, kteří vám to nabízí (většinou za pár korun) nejsou příliš pečliví a konečné recenze mohou vypadat velmi nevěrohodně. Fotografie lidí z fotobanky, stejné nebo podobné texty recenzí atd... Podívejte na jeden příklad za všechny.

Pokud nutně potřebujete recenze na své služby, řekněte si o ně. Pokud nemáte zatím klienty nebo zákazníky, nabídněte něco navíc, něco zdarma, nějaké rady a požádejte lidi o sepsání recenze. Za zeptání nic nedáte a pokud jsou lidé spokojení, je velká šance, že vám tu recenzi sami napíšou. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit. 


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...