LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.
Jak se připravit na pracovní pohovor!
Při pracovním pohovoru je vždy důležité udělat první dojem, nejen vzhledově, ale také svojí odpovědí na určité klíčové otázky, která vám může váš budoucí zaměstnavatel položit.
Příklady otázek a správných odpovědí
Prvním příkladem je otázka: Řekněte nám něco o sobě! (nemluvíme o rodině, ale o pracovním životu)
Vyprávějte krátký příběh s nadšením, entuziasmem o vaší první práci. Musíte něčím zaujmout. Řekněte jméno firmy, vaše povinnosti a hlavně co vás nejvíce bavilo. Zaměstnavatel z vás musí cítit nadšení a příjemný pocit. Proto krátký příběh, který je stručný, ale zajímavý.
Ukázka příběhu zájemce o pozici event manager.
Před třemi lety sem pomáhal kamarádovi v neziskové organizaci, přišel za mnou jestli nevím o nějaké dobré tiskárně, kde by vytiskl své plakáty. Ukázal mi leták a já mu rovnou řekl, že bychom na něj měli přidat QR kódy, které by odkazovali na jednu unikátní stránku, kde by lidé našli více informací a soutěž o volné vstupenky. Sestavili jsme marketingový plán a nakonec z toho byla nejúspěšnější konference, na kterou přišlo přes 200 lidí.
Otázka: Proč bychom měli zrovna vás přijmout?
Tady je nejlepší se této otázce úplně vyhnout a to tak, že když budete mít slovo, rovnou tento důvod sami uvedete. Musíte se zamyslet nad tím co ta firma kde chcete pracovat potřebuje. Naveďte konverzaci tak, že vaše předchozí pracovní zkušenosti vás dovedly až do této pozice, kde nyní můžete využít své schopnosti. Mluvte také co víte o té pozici a určitě si nastudujte co ta firma dělá a jak působí.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Audio verze článku
*pro web josefpajer.cz přečetlo AI
Přečtěte si další zajímavé články
Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.
V roce 2024 se sociální média stávají ještě sofistikovanějšími a konkurence je neúprosnější. Poznejte deset nejúčinnějších strategií, které vám pomohou vyčnívat z davu a úspěšně se prosadit na sociálních sítích.
Co je to nativní reklama?
Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.
Co je to PNO a jak se vypočítá?
PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.
Co to jsou UTM parametry?
UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...