Jaké jsou nejvíce navštěvované stránky v česku?

08.08.2021
nejnavštěvovanější stránky v česku
nejnavštěvovanější stránky v česku

Co myslíte? Jaká je u nás nejvíce navštěvovaná webová stránka? A jsou mezi nimi i nějaké české webovky? To si řekneme v následujících řádcích. 

Statistiky beru z webu similarweb.com, který se zabývá službami z oblasti SEO a webových stránek. Je to velmi seriózní web, který má přesvědčivé výsledky, tudíž můžeme říci, že data jsou ověřena a přesná. 

TOP 10 nejnavštěvovanějších webových stránek v česku.

  1. GOOGLE.COM
  2. SEZNAM.CZ
  3. YOUTUBE.COM
  4. FACEBOOK.COM
  5. NOVINKY.CZ
  6. IDNES.CZ
  7. SUPER.CZ
  8. STREAM.CZ
  9. SPORT.CZ
  10. GOOGLE.CZ

(aktualizováno k 1. červenci 2021)

Seznam si stále drží svojí druhou příčku, v první desítce jsou také podstránky seznamu jako novinky, super, sport a stream. Docela vysoko je idnes. Pro někoho může být překvapení, že zde není třeba instagram, ten se nachází na 13. pozici. První padesátku pak uzavírá web garaz.cz.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...