#NÁZOR Jaká je správná investice?

07.07.2020
správná investice
správná investice

Zdravím, rozhodl sem se udělat čas od času článek o mém názoru na určité věci a témata. Tyto odstavce by měli sloužit hlavně k zamyšlení nad tématem správné investice.

Chci říci pár slov o tom jaká je podle mého názoru správná investice. 

Spousta lidí má stále marnou představu v tom, že když si koupí nový oblek, nové auto, zajdou si do barber shopu nebo třeba na kosmetiku a vylepší tím svůj zevnějšek, tak jim to pomůže k práci. Je to jeden velký omyl, může vám to sice dodat sebevědomí, ale vaše znalosti a zkušenosti to nijak neovlivní. 

To pozlátko pro širokou veřejnost je sice pěkné na pohled, ale je to skutečně tak důležité? Znám osobně třeba lidi, kteří jezdí ve starším autě, ale přitom jsou velmi bohatí jen svoje peníze investují do daleko důležitějších věcí než je potřeba uspokojit svoje ego v novém voze. 

Osobně třeba u toho auta si myslím, že je to velmi špatná investice, většina lidí si bere nové nebo ojeté auto na splátky a zbytečně se zadluží jen, aby v očích veřejnosti získali nějaký kredit. Daleko důležitější je investovat do vzdělání a získání zkušeností.

Vašeho klienta nebude zajímat v jakém voze jezdíte, ale zda mu rychle, efektivně a za dobrou cenu vyřešíte jeho problém a to je skutečně důležité. A pokud někomu záleží na tom v čem jezdíte, tak je to první signál dát od tohoto klienta ruce pryč, protože to do budoucna nebude snadné jednání, díky tomu, že se zajímá spíš o pozlátko a ne o vyřešení hlavního problému.

Pokud se při investici musíte zadlužit, není to podle mě dobrá investice. Záleží o co vám jde primárně, jestli chcete ve společnosti vypadat dobře nebo jestli chcete být o krok vpředu před všemi ostatními díky vzdělání a zkušenostem. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...