V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
Podnikejte ONLINE: Služby
Pokud v době stavu nouze, který zde dnes máme jste skončili s vaším offline byznysem na 0 tak vám v následujícím článku mohu trochu pomoci jak se dostat do světa online.
Služby
V případě, že jste podnikali ve službách je zde několik možností jak se dostat do podvědomí vašich zákazníků, kteří v této době také s největší pravděpodobností sedí doma stejně jako vy.
Komunikujte se svými zákazníky.
Napište vašim zákazníkům a vysvětlete jim vaší situaci, nabídněte jim předprodeje a snažte se jim pomoci s jejich problémy, které by jinak řešili u vás. Například pokud jste fitness trenér tak můžete svým klientům radit přes email, zeptat se jich jak jsou na tom, jestli cvičí a jak cvičí, poradit jim jednoduché tipy jak se udržet v kondici a podobně.
Buďte online i vidět a využívejte různé platformy
Svým zákazníkům můžete nabídnout také další formy online komunikace ve formě webinářů, online kurzů, videí, článků atd.. Můžete je udělat placené nebo některé udělat jako ochutnávky zdarma, abyste ukázali co na vaše klienty může čekat po zaplacení celého kurzu nebo sérii videí apod. Zákazníci tak mohou z pohodlí svého domova dále využívat vaše služby, alespoň v určitém online režimu. Můžete vytvářet i soukromé livestreamy, kde můžete radit svým klientům a tak dále.
Udržte si ceny
Tohle může být velmi těžké z toho pohledu když vidíte například svou konkurenci jak výrazně zlevňuje a vy pak podlehnete panice a zlevníte také. Nedělejte to. Váš čas, zkušenosti a celé služby mají svojí hodnotu a tu si snažte udržet. Pokud zlevnit tak pouze mírně. Tvořit určité slevy na předprodeje a nebo třeba slevové vouchery to je v pořádku, je to součástí marketingové strategie, zde můžete využít i různé časové slevy do určitého data v kalendáři nebo určité množstevní slevy. Slevy obecně jsou dobrým marketingovým řešením, ale využívejte je jen na jednotlivé služby, ale určitě ne na celý váš sortiment nabídky. Výrazné slevy na celý váš byznys má také negativní efekt na image vaší osobní značky. Budete působit levně a nebude to vypadat dobře.
Cenotvorba online služeb
Nastavení ceny služeb na internetu se zase výrazně neliší od služeb offline. Pokud jste například dělali osobní konzultace v oblasti fitness, tak nyní je děláte online například přes skype, ale nic moc se pro vás vlastně nemění, jelikož s klientem se slyšíte i vidíte stejně jako kdybyste spolu seděli na kávě. Utvořte tedy ceny služeb podobně jako předtím, vše je ovšem individuální, záleží o jakou službu se jedná, zda je technicky a časově náročnější než kdyby byla offline apod.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Audio verze článku
*pro web josefpajer.cz přečetlo AI
Přečtěte si další zajímavé články
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.
Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.
V roce 2024 se sociální média stávají ještě sofistikovanějšími a konkurence je neúprosnější. Poznejte deset nejúčinnějších strategií, které vám pomohou vyčnívat z davu a úspěšně se prosadit na sociálních sítích.