Podnikejte ONLINE: Služby

04.04.2020
podnikání online služby
podnikání online služby

Pokud v době stavu nouze, který zde dnes máme jste skončili s vaším offline byznysem na 0 tak vám v následujícím článku mohu trochu pomoci jak se dostat do světa online.

Služby

V případě, že jste podnikali ve službách je zde několik možností jak se dostat do podvědomí vašich zákazníků, kteří v této době také s největší pravděpodobností sedí doma stejně jako vy.

Komunikujte se svými zákazníky.

Napište vašim zákazníkům a vysvětlete jim vaší situaci, nabídněte jim předprodeje a snažte se jim pomoci s jejich problémy, které by jinak řešili u vás. Například pokud jste fitness trenér tak můžete svým klientům radit přes email, zeptat se jich jak jsou na tom, jestli cvičí a jak cvičí, poradit jim jednoduché tipy jak se udržet v kondici a podobně.

Buďte online i vidět a využívejte různé platformy

Svým zákazníkům můžete nabídnout také další formy online komunikace ve formě webinářů, online kurzů, videí, článků atd.. Můžete je udělat placené nebo některé udělat jako ochutnávky zdarma, abyste ukázali co na vaše klienty může čekat po zaplacení celého kurzu nebo sérii videí apod. Zákazníci tak mohou z pohodlí svého domova dále využívat vaše služby, alespoň v určitém online režimu. Můžete vytvářet i soukromé livestreamy, kde můžete radit svým klientům a tak dále.

Udržte si ceny

Tohle může být velmi těžké z toho pohledu když vidíte například svou konkurenci jak výrazně zlevňuje a vy pak podlehnete panice a zlevníte také. Nedělejte to. Váš čas, zkušenosti a celé služby mají svojí hodnotu a tu si snažte udržet. Pokud zlevnit tak pouze mírně. Tvořit určité slevy na předprodeje a nebo třeba slevové vouchery to je v pořádku, je to součástí marketingové strategie, zde můžete využít i různé časové slevy do určitého data v kalendáři nebo určité množstevní slevy. Slevy obecně jsou dobrým marketingovým řešením, ale využívejte je jen na jednotlivé služby, ale určitě ne na celý váš sortiment nabídky. Výrazné slevy na celý váš byznys má také negativní efekt na image vaší osobní značky. Budete působit levně a nebude to vypadat dobře.

Cenotvorba online služeb

Nastavení ceny služeb na internetu se zase výrazně neliší od služeb offline. Pokud jste například dělali osobní konzultace v oblasti fitness, tak nyní je děláte online například přes skype, ale nic moc se pro vás vlastně nemění, jelikož s klientem se slyšíte i vidíte stejně jako kdybyste spolu seděli na kávě. Utvořte tedy ceny služeb podobně jako předtím, vše je ovšem individuální, záleží o jakou službu se jedná, zda je technicky a časově náročnější než kdyby byla offline apod.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.   


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...