Marketing v sobě skrývá mnohé obory a spousty možností. Velmi časté jsou výrazy typu: PPC, SEO, Sociální sítě atd.., tyto výrazy většinou znají i lidé, kteří se příliš v marketingu nepohybují. Co je ovšem nejdůležitější?
Ani jedno, ale zároveň všechno. Setkávám se s lidmi, kteří si mylně myslí, že marketing je jen zaplatit si první místa ve vyhledávačích v googlu a seznamu pomocí PPC kampaní. Často to vede ke krátkodobému nárůstu konverzí, ale jakmile dojde potřebný peněžní kredit, zase jejich web upadne do šedé zóny internetu, kde není prakticky nikde vidět. Majitelé firem si poté myslí, že je marketing vlastně k ničemu, když jim pomohl jen krátkodobě a domnívají se tedy, že marketing jsou právě jen pouze tyto placené služby PPC kampaní.
To je ovšem obrovský omyl. Marketing je obrovský celek nejrůznějších odvětví, který v sobě skrývá nespočet výrazů a možností. Nejde tedy říci, že jedna část marketingu je ta nejdůležitější, protože musíte mít všechny části marketingu a nemyslím tím jen ty co jsem zde vyjmenoval, ale i další možnosti jako tvorbu obsahu, analýzy, e-mailing, publikační plány, samozřejmě i marketingový plán, vytvoření persony, výkonnostní marketing, atd.. atd.. je toho opravdu mnohem a mnohem více.