PPC, SEO, Sociální sítě? Co je nejdůležitější?

06.06.2019
ppc, seo, sociální sítě
ppc, seo, sociální sítě

Marketing v sobě skrývá mnohé obory a spousty možností. Velmi časté jsou výrazy typu: PPC, SEO, Sociální sítě atd.., tyto výrazy většinou znají i lidé, kteří se příliš v marketingu nepohybují. Co je ovšem nejdůležitější? 

Ani jedno, ale zároveň všechno. Setkávám se s lidmi, kteří si mylně myslí, že marketing je jen zaplatit si první místa ve vyhledávačích v googlu a seznamu pomocí PPC kampaní. Často to vede ke krátkodobému nárůstu konverzí, ale jakmile dojde potřebný peněžní kredit, zase jejich web upadne do šedé zóny internetu, kde není prakticky nikde vidět. Majitelé firem si poté myslí, že je marketing vlastně k ničemu, když jim pomohl jen krátkodobě a domnívají se tedy, že marketing jsou právě jen pouze tyto placené služby PPC kampaní. 

To je ovšem obrovský omyl. Marketing je obrovský celek nejrůznějších odvětví, který v sobě skrývá nespočet výrazů a možností. Nejde tedy říci, že jedna část marketingu je ta nejdůležitější, protože musíte mít všechny části marketingu a nemyslím tím jen ty co jsem zde vyjmenoval, ale i další možnosti jako tvorbu obsahu, analýzy, e-mailing, publikační plány, samozřejmě i marketingový plán, vytvoření persony, výkonnostní marketing, atd.. atd.. je toho opravdu mnohem a mnohem více.

Proto, pokud narazíte na některé marketingové "odborníky", kteří nabízejí například jen správu PPC kampaní, je vždy lepší se zamyslet, zda tuto službu opravdu potřebujete, před samotnou správou PPC je totiž velmi důležité správné nastavení webu, tvotba obsahu a další marketingové možnosti, které je třeba mít nastavené.

Já osobně se zaměřuji na váš marketing jako na celek. Vždy je nejdůležitější vytvořit si marketingový plán a postupně plnit marketingové úkoly, PPC je jen jedna část, která sama o sobě je z dlouhodobého hlediska neudržitelná bez pomoci dalších odvětví marketingu. To vám ovšem PPC specialisté neřeknou a budou rádi, když si na vás jednorázově "namastí kapsu". Vynaložíte větší množství peněz a získáte jen krátkodobý nárůst, který vám třeba ani nezaplatí investice.

Pokud tedy začínáte s podnikáním, je třeba se obrátit na marketingového konzultanta, který s vámi vaše podnikání probere z hlediska marketingu úplně od začátku a poradí potřebné kroky. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit. 

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI 


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...