Proč lidé raději nakupují online?

03.03.2021
nákupy online
nákupy online

V moderní době je naprosto normální, že lidé nakupují online a pomohla k tomu výrazně také pandemická situace za poslední rok. Jaké jsou ovšem hlavní výhody nákupu online? 

Jedním z nejčastějších důvodů nákupu online je podle uživatelů příjemné, rychlé a jednoduché porovnání zboží, služeb nebo produktů. V googlu nebo ve zbožových srovnávačích, katalogů nebo na sociálních sítích, všude tady můžete najít a porovnat zboží, které si chcete pořídit. Je to rychlé a stojí vás to jen pár kliknutí. Kdežto v kamenném obchodě už nevidíte srovnání s dalšími prodejci, takže nemůžete zboží porovnat tak jednoduše. 

Takže pokud prodáváte zboží online, dbejte na detailní popisky, více kvalitních fotografií a dobře nastavené seo pro produkty i kategorie. 

Nákup online je také pohodlný, nikam nemusíte chodit jen si sednete, lehnete a objednáváte. Toto je druhá velká výhoda, kterou uživatelé uvádějí.

Internet je moře informací, ale také moře produktů, služeb a zboží. Lidem se ve většině případů líbí mít více možností na výběr. Pro podnikatele je to ovšem tvrdé konkurenční prostředí, ale lze získat konkurenční výhodu. Je třeba budovat svojí značku a pracovat na své digitální vizitce v podobě dobře fungujících sociálních sítí. S tím vám mohu pomoci. Podívejte se na mojí službu správa sociálních sítí.

Nakupováním v eshopu také šetříme čas a většinou máme možnost získat zboží za lepší ceny než v kamenném obchodě. To jsou další dvě výhody online nakupování dle spotřebitelů. 

Závěrem je třeba říci, že některé výrobky je dobré si tzv. "osahat" přímo na prodejně a není dobré je nakupovat online. Ovšem i tak online nakupování získává velké množství výhod a pokud stále váháte, jestli zapojit svůj byznys do online světa, neměli byste.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI 


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...