Proč lidé raději nakupují online?

03.03.2021
nákupy online
nákupy online

V moderní době je naprosto normální, že lidé nakupují online a pomohla k tomu výrazně také pandemická situace za poslední rok. Jaké jsou ovšem hlavní výhody nákupu online? 

Jedním z nejčastějších důvodů nákupu online je podle uživatelů příjemné, rychlé a jednoduché porovnání zboží, služeb nebo produktů. V googlu nebo ve zbožových srovnávačích, katalogů nebo na sociálních sítích, všude tady můžete najít a porovnat zboží, které si chcete pořídit. Je to rychlé a stojí vás to jen pár kliknutí. Kdežto v kamenném obchodě už nevidíte srovnání s dalšími prodejci, takže nemůžete zboží porovnat tak jednoduše. 

Takže pokud prodáváte zboží online, dbejte na detailní popisky, více kvalitních fotografií a dobře nastavené seo pro produkty i kategorie. 

Nákup online je také pohodlný, nikam nemusíte chodit jen si sednete, lehnete a objednáváte. Toto je druhá velká výhoda, kterou uživatelé uvádějí.

Internet je moře informací, ale také moře produktů, služeb a zboží. Lidem se ve většině případů líbí mít více možností na výběr. Pro podnikatele je to ovšem tvrdé konkurenční prostředí, ale lze získat konkurenční výhodu. Je třeba budovat svojí značku a pracovat na své digitální vizitce v podobě dobře fungujících sociálních sítí. S tím vám mohu pomoci. Podívejte se na mojí službu správa sociálních sítí.

Nakupováním v eshopu také šetříme čas a většinou máme možnost získat zboží za lepší ceny než v kamenném obchodě. To jsou další dvě výhody online nakupování dle spotřebitelů. 

Závěrem je třeba říci, že některé výrobky je dobré si tzv. "osahat" přímo na prodejně a není dobré je nakupovat online. Ovšem i tak online nakupování získává velké množství výhod a pokud stále váháte, jestli zapojit svůj byznys do online světa, neměli byste.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...