Psychologie důvěryhodnosti

08.08.2019

Při získávání nových kontaktů a nových zákazníků je důležitá také psychologie důvěryhodnosti. Co to znamená?

Pokud začínáte podnikat a nemáte ještě vybudované svoje jméno, svojí značku, tak můžete zaujmout nejen svým produktem nebo službou, ale také několika psychologickými triky, kterými lze získat větší důvěryhodnost. 

Důvěryhodnost můžou pomoci zvýšit například čísla. Přesná čísla působí na lidi velmi dobře a mají je rádi. Je mnohem lepší říci přesné číslo jako třeba 70,7% než říci okolo 70%. Tohle je jeden z tipů psychologie důvěryhodnosti, který funguje.

Další způsob jak získat více důvěryhodnosti je argumentovat proti svojí službě. Například: Tato služba není pro .... a doplníte. Vzbudíte tím zaujetí a svým způsobem i právě důvěryhodnost. Jde o to, že každý chválí sám sebe a vy tímhle vyjdete ze zajetých kolejí a získáte zaujetí a odlišíte se. Prezentujete svůj produkt nebo službu jinak.

V neposlední řadě je možnost získat důvěryhodnost pomocí profesionálů a vědců. Pokud je možné podpořte svoje tvrzení o výzkumy, statistiky, vědecké magazíny a podobné. Vy pro váš produkt nejste důvěryhodní, ale pokud získáte doporučení od jiných důvěryhodnějších lidí, kteří jsou třeba profesionálové v oboru, tak se zvedne i vaše důvěryhodnost.


Související