Psychologie důvěryhodnosti

08.08.2019
psychologie důvěryhodnosti
psychologie důvěryhodnosti

Při získávání nových kontaktů a nových zákazníků je důležitá také psychologie důvěryhodnosti. Co to znamená?

Pokud začínáte podnikat a nemáte ještě vybudované svoje jméno, svojí značku, tak můžete zaujmout nejen svým produktem nebo službou, ale také několika psychologickými triky, kterými lze získat větší důvěryhodnost. 

Důvěryhodnost můžou pomoci zvýšit například čísla. Přesná čísla působí na lidi velmi dobře a mají je rádi. Je mnohem lepší říci přesné číslo jako třeba 70,7% než říci okolo 70%. Tohle je jeden z tipů psychologie důvěryhodnosti, který funguje.

Další způsob jak získat více důvěryhodnosti je argumentovat proti svojí službě. Například: Tato služba není pro .... a doplníte. Vzbudíte tím zaujetí a svým způsobem i právě důvěryhodnost. Jde o to, že každý chválí sám sebe a vy tímhle vyjdete ze zajetých kolejí a získáte zaujetí a odlišíte se. Prezentujete svůj produkt nebo službu jinak.

V neposlední řadě je možnost získat důvěryhodnost pomocí profesionálů a vědců. Pokud je možné podpořte svoje tvrzení o výzkumy, statistiky, vědecké magazíny a podobné. Vy pro váš produkt nejste důvěryhodní, ale pokud získáte doporučení od jiných důvěryhodnějších lidí, kteří jsou třeba profesionálové v oboru, tak se zvedne i vaše důvěryhodnost.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI 


LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...