Algoritmy sociálních sítí hrají klíčovou roli v tom, jak je váš obsah zobrazován vašim sledujícím a potenciálním zákazníkům. Znalost toho, jak algoritmy fungují, vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a dosáhnout lepších výsledků. V tomto článku se podíváme na principy algoritmů oblíbených platforem, jak ovlivňují dosah vašeho obsahu, a...
Rozdíly v sociálních sítích Facebook, Instagram a další
Každá sociální síť je jiná a tak se k nim také musí přistupovat. Pokud máte více sociálních sítí, což byste měli mít, tak je potřeba obsah na ně přizpůsobit.
Facebook je stále velmi velmi používaná sociální síť a i když se postupně říká, že facebook je mrtvý a pomalu umírá, stále tady bude ještě hodně let a počty uživatelů na něm neustále rostou i v ČR.
Na facebook lidé chodí se především pobavit, napsat si s přáteli a částečně se i něco dozvědět. Proto vaše příspěvky musí být přizpůsobeny tomuto obsahu. Dobře zde fungují příspěvky typu označ přítele pokud.... nebo krátká zábavná videa a v neposlední řadě i události a virální témata.
Instagram je stále velmi rychle rostoucí sociální síť a je úplně jiná než facebook. Na instagramu jde hodně o audiovizuální podobu obsahu. Takže svoje fotky, videa, instastories, IGTV videa atd.. Lidé jsou zvědavý a doporučuje se na instagramu ukázat lidem pod pokličku vaší firmy, ukázat jim backstage, že jste také jenom lidé jako oni. Získávat si tím fanoušky, reagovat na komentáře (to platí i pro FB) a celkově budovat váš brand.
Ostatní sociální sítě jsou zase úplně jiné. Ale celkově facebook a instagram jsou momentálně s youtubem asi nejdůležitější.
Hodně používaná je i sociální síť LinkedIn. Která je hodně formální a příspěvky zde by měli být seriózní a úžitečné. Hodně se zde shromažďují specialisté na volné noze, firemní pracovníci a personalisté a také přímo firmy a živnostníci, ale i další.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Google Search Central: Novinky z vyhledávání
Pokud se zabýváte SEO, digitálním marketingem nebo vlastníte webovou stránku, je pro vás Google Search Central nepostradatelným zdrojem informací. Google Search Central je oficiální platforma Google, která nabízí komplexní nástroje, doporučení a aktualizace pro optimalizaci webových stránek ve vyhledávání. V tomto článku vám představíme, co vše zde...
V posledních letech se influencer marketing stal jedním z nejefektivnějších způsobů, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit povědomí o značce. Díky rostoucí popularitě sociálních sítí mají influenceři schopnost přenést své publikum přímo k vaší značce. Ale jak najít správného influencera a zajistit, že vaše spolupráce bude úspěšná?
E-mail marketing je jedním z nejstarších, ale zároveň nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. I přes růst novějších marketingových kanálů, jako jsou sociální sítě, zůstává e-mail marketing jedním z nejlepších způsobů, jak budovat vztah se zákazníky a generovat konverze. Tento článek se zaměřuje na to, jak využít e-mail marketing k...
V dnešním konkurenčním prostředí je kvalitní marketingová strategie klíčová pro úspěch každého podniku, ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu. Pro malé a střední podniky je však často obtížné konkurovat velkým hráčům, kteří mají rozsáhlé marketingové rozpočty a zdroje.
LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.