Rozdíly v sociálních sítích Facebook, Instagram a další

06.06.2020
rozdíly v sociálních sítích
rozdíly v sociálních sítích

Každá sociální síť je jiná a tak se k nim také musí přistupovat. Pokud máte více sociálních sítí, což byste měli mít, tak je potřeba obsah na ně přizpůsobit.

Facebook je stále velmi velmi používaná sociální síť a i když se postupně říká, že facebook je mrtvý a pomalu umírá, stále tady bude ještě hodně let a počty uživatelů na něm neustále rostou i v ČR. 

Na facebook lidé chodí se především pobavit, napsat si s přáteli a částečně se i něco dozvědět. Proto vaše příspěvky musí být přizpůsobeny tomuto obsahu. Dobře zde fungují příspěvky typu označ přítele pokud.... nebo krátká zábavná videa a v neposlední řadě i události a virální témata. 

Instagram je stále velmi rychle rostoucí sociální síť a je úplně jiná než facebook. Na instagramu jde hodně o audiovizuální podobu obsahu. Takže svoje fotky, videa, instastories, IGTV videa atd.. Lidé jsou zvědavý a doporučuje se na instagramu ukázat lidem pod pokličku vaší firmy, ukázat jim backstage, že jste také jenom lidé jako oni. Získávat si tím fanoušky, reagovat na komentáře (to platí i pro FB) a celkově budovat váš brand.

Ostatní sociální sítě jsou zase úplně jiné. Ale celkově facebook a instagram jsou momentálně s youtubem asi nejdůležitější.

Hodně používaná je i sociální síť LinkedIn. Která je hodně formální a příspěvky zde by měli být seriózní a úžitečné. Hodně se zde shromažďují specialisté na volné noze, firemní pracovníci a personalisté a také přímo firmy a živnostníci, ale i další.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI   


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...