Tvorba webu snadno a rychle

05.05.2019
tvorba webové stránky
tvorba webové stránky

Vytvořit web svépomocí není zase takový strašák jak se první pohled možná zdá. Existují služby, kde velmi snadno a bez znalostí programování vytvoříte svůj vlastní web pomocí šablony, kterou si graficky upravujete. 

Můžete měnit barvy, prvky na webu, rozložení stránek, přidávat stránky, produkty, upravovat menu, no zkrátka všechno co potřebujete mít na úspěšném webu. 

Služeb, které poskytují tvorbu webu pomocí redakčních systémů je několik, mezi nejznámější patří například wordpress, který je v základu dokonce zcela ZDARMA. Má ovšem také spousty placených šablon, pluginů a různého dalšího obsahu, stejně tak i neplaceného obsahu a velkou základnu fanoušků, kteří vytvářejí další pluginy a prvky do wordpressu. 

Pro první použití ovšem wordpress není zas tak jednoduchý a naučit se ho používat vám zabere nějaký čas a možná i trochu nervů z toho, kde co a jak nastavit, aby se to zobrazilo přesně jak vy chcete. Proto tu jsou i jiné služby, které poskytují vytvoření webu svépomocí přes šablony. 

Webnode je jedním z největších serverů na tvorbu webu přes šablony. Registrace je velmi příjemná a nastavení šablony velmi rychlé a jednoduché. Stejně jako u jiných webů, kteří se tímhle zabývají.

Pokud máte v plánu vybudovat si svůj vlastní eshop, určitě můžu doporučit web shoptet, který vám dá celou řadu návodů jak si správně nastavit svůj eshop. V základu je zcela zdarma, ale můžete si zde dokoupit určité moduly a vylepšovat svůj obchod podle svého.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI 


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...