Zpětné odkazy, které mají smysl!

09.09.2019
zpětné odkazy
zpětné odkazy

Zpětný odkaz je odkaz na cizí stránce, který směřuje na naší stránku. U zpětných odkazů závisí na stáří odkazu, textu a celkové kvality stránek. Čím lepší, tím větší rank a pozice ve vyhledávačích. Tvorba správných zpětných odkazů je velmi důležitá a není radno jí podceňovat.

Jak tedy získat kvalitní zpětné odkazy? Je nutno říci, že to není hned a je to spíše běh na dlouhou trať. Existují samozřejmě možnosti jak získat rychle zpětné odkazy, ale není to moc dobré, neboť google vás poté může penalizovat a vyřazovat z vyhledávání. Je tedy mnohem lepší si svoje zpětné odkazy vybudovat pozvolna. 

Dobrá možnost jak získat zpětné odkazy je třeba pomocí sociálních sítí. Například založení facebook skupiny, kde budete sdružovat fanoušky, kteří mají o váš produkt nebo službu zájem. Pokud je facebook stránka nebo skupina vaše, můžete tam umístit svůj zpětný odkaz. Pokud budujete základnu fanoušků, můžete pak získat i pěkné množství prokliků.

Další možností je založení třeba blogu. Tvořte užitečný obsah na svém blogu a můžete získávat zpětné odkazy i z google. Můžete takhle získat třeba citace na vaše články od ostatních lidí nebo další zmínky různě na internetu. Můžete vytvořit třeba i video a do popisku videa přidat zpětný odkaz. Ve videích je dobré zmínit, že v popisku je odkaz, tím se zvýší šance na proklik.

Vytvářejte také relevantní klíčová slova jako zpětné odkazy. Pokud například v nějakém článku popisujete nějaký produkt, tak není příliš dobré dávat zpětný odkaz typu "více zde" nebo jenom "zde" to není relevantní. Vytvořte například zpětný odkaz kde bude název produktu a možnost objednání. Příklad: Máte na webu článek na kvalitní vysavač a popisujete jak funguje a relevantní zpětný odkaz není "kupte zde" ale spíše je lepší napsat "tento vysavač XY koupíte na našem webu" celý tento text bude zpětný odkaz.

Dejte si pozor na nekvalitní odkazy, které nefungují. Také pokud uvažujete o výměně odkazů, tak pouze přidružené obory, které jsou podobné. Nemá smysl dávat odkazy na všechny weby, které vám jsou nabízeny. Proto také není dobré nakupovat na inzertních serverech stovky až tisíce zpětných odkazů na weby, které s vaším byznysem vůbec nesouvisí. Není to dobré ani pro vyhledávač google a jsem již psal, google může podobné věci špatně vyhodnocovat a penalizovat.

Zpětné odkazy je dobré také zkrátit přes některý zkracovač adres. Například: bit.ly goo.gl nebo 1url.cz.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...

Jako někdo, kdo se pravidelně pohybuje ve světě online marketingu, vím, jak důležité je neustále se vzdělávat. Online marketing se vyvíjí rychlostí blesku, ať už jde o nové strategie, nástroje, nebo přístupy. Pokud se stejně jako já zajímáte o zlepšení svých dovedností, hledáte inspiraci nebo chcete prohloubit své znalosti, kvalitní knihy o...